Accessibilitat

La Fundació Antoni Tàpies treballa per difondre l’art i el pensament contemporani mitjançant l’organització d’exposicions i de propostes culturals diverses amb un enfocament plural. L’objectiu és que qualsevol persona pugui trobar una àrea del seu interès i es pugui sentir part del projecte.

Per aquest motiu, la Fundació vol contribuir a fer que totes les persones, siguin quines siguin les seves condicions o circumstàncies vitals, tinguin accés al programa cultural, que inclou adaptacions per a les persones amb necessitats especials de mobilitat o d’aprenentatge. De la mateixa manera, es contempla la gratuïtat en l’entrada al museu perquè cap persona en situació vulnerable o en risc d’exclusió social es quedi al marge de la cultura per motius econòmics.

Accessibilitat física

L’edifici de la Fundació és un espai arquitectònic accessible. És possible l’accés a totes les sales del museu en cadira de rodes. L’entrada des del carrer es fa per la porta lateral esquerra, des d’on s’accedeix a ascensors que comuniquen els diferents nivells del museu. Es disposa de servei de préstec de cadira de rodes i de tamborets plegables per facilitar el descans durant la visita, així com de lavabos adaptats. Es poden consultar més detalls al web de Turisme Accessible de Barcelona.

Accessibilitat sensorial

Accessibilitat visual: s’admeten gossos pigall i gossos d’assistència en tot el recinte. És possible realitzar una visita guiada amb el suport de material tàctil, prèvia sol·licitud.

Accessibilitat auditiva: s’ofereixen visites guiades inclusives amb interpretació en llengua de signes, prèvia sol·licitud.

Accessibilitat cognitiva

Es proporciona assessorament previ per a la realització de visites lliures i també s’ofereixen activitats guiades adaptades, prèvia sol·licitud.

Podeu demanar més informació a Rosa Eva Campo: rosaeva@ftapies.com