Filtrar

Sant Jordi a la Fundació Antoni Tàpies

La Fundació Antoni Tàpies a la Rambla Catalunya

A l’edició d’enguany de la festivitat de Sant Jordi, la Llibreria de la Fundació Antoni Tàpies  disposarà d’un punt de venda de llibres i catàlegs a Rambla Catalunya 58, Barcelona, i oferirà Continue Reading →

Six Ordinary Happenings | Escola Solc

Allan Kaprow desenvolupa l’activitat artística en paral·lel a l’activitat pedagògica. De fet, gran part dels happenings que s’inclouen a l’exposició són experiments realitzats amb els seus alumnes. Per a l’exposició hem convidat a diversos grups d’alumnes de diferents edats a treballar amb els seus professors en Six Ordinary Happenings (Sis happenings corrents), un projecte que té el seu punt de partida en una sèrie de reunions que es duran a terme durant la setmana del 17 al 23 de març i que finalitzarà amb la presentació dels materials a través d’unes posades en comú que tindran lloc entre el 19 i el 30 de maig. Continue Reading →

Neu-Concerts de Noves Músiques a la Fundació Tàpies

Font: Revista Musical Catalana

Autor: Jordi Alomar

A poc a poc, i gràcies a l’empenta de Neu Records, la Fundació Tàpies s’està consolidant com el nou espai de referència pel que fa al gaudi de noves músiques presentades al públic amb la màxima cura i garantia de qualitat. La setmana passada fou excepcionalment productiva, amb dos concerts que mostraren els grups que ara mateix estan marcant tendència i nivell a Barcelona: Funktion, quartet format per la meitat del Quartet Casals, i CrossingLines, ensemble jove però amb una volada ja considerable. Continue Reading →

Demà serem a la ‘V Jornada de museus, gestió documental i arxius’ al Museu Marítim de Barcelona

MMBDemà se celebra al Museu Marítim de Barcelona la cinquena edició de la Jornada de museus, gestió documental i arxius, i la Fundació Antoni Tàpies hi serà present. Laurence Rassel, directora, i Núria Solé Bardalet, cap de Documentació de la Fundació, intervindran en aquesta jornada que té el propòsit de presentar la doble vessant de l’activitat i la gestió dels arxius als museus: la cultural, que preveu la integració de la funció d’arxiu en el tractament, ús i difusió dels documents, i l’administrativa, que aporta una visió sobre l’organització dels documents des del moment de crear-los. Continue Reading →

Allan Kaprow. Otras maneras. Fundació Antoni Tàpies, Barcelona

home_ca-1Fuente: Blog de Fede Montornes

Autor: Fede Montornes

Me alegra mucho poder decir que la exposición de Allan Kaprow en la Fundació Antoni Tàpies de Barcelona está siendo, para mí, como una suerte de bálsamo. Eso que resulta tan necesario para resetear el espíritu y seguir creyendo que, si se resiste en eso del arte, no es por equivocación sino porque todavía se hacen cosas que nos mantienen adherido a él pese a que, en alguna ocasión, se haya barajado la posibilidad de mandarlo todo al carajo y dedicarse a otra cosa. Continue Reading →