Filtrar

Propostes | Març – Abril 2015

126_FF8_C001_09

Exposicions: Maria Lassnig | Antoni Tàpies. Col·lecció, # 10

Activitats: No t’aturis Selfies en moviment | Instants de l’objecte | Aproximacions | Visites gratuïtes per docents a la Col·lecció i les exposicions temporals | Super-libris

Per més informació, continueu llegint.

No t’aturis! Selfies en moviment

Dissabtes 14 i 21 de març de 2015, 17 h | Activitat per a joves

Captura de pantalla 2015-03-12 a la(s) 15.38.49

Us deixem aquest vídeo que l’equip d’Educació va fer durant el muntatge de l’exposició de Maria Lassnig per promocionar l’activitat per a joves No t’aturis! Selfies en moviment. Esteu tots convidats a participar-hi!

Què podem descobrir en un autorretrat més enllà del que és visible? A través de l’obra de Maria Lassnig, us proposem una activitat creativa en la qual combinarem l’ús de tècniques artístiques amb les noves tecnologies. Porta el teu telèfon mòbil i crea la teva pròpia obra d’art.

#Lassnig #MariaLassnig

Imatges enviades pels visitants de l’exposició Maria Lassnig de la Fundació Antoni Tàpies a Instagram amb els hastags #Lassnig i #MariaLassnig.

Reportatge de TV3 sobre la retrospectiva de Tàpies als Estats Units

tv3 miami

Reportatge de Televisió de Catalunya sobre l’exposició retrospectiva del PAMM de Miami (Estats Units)

La Fundació Antoni Tàpies i el Programa AlterArte participen a la Jornada d’Art i Benestar

Captura de pantalla 2015-03-06 a las 12.17.10

La Fundació Antoni Tàpies i el projecte AlterArte van exposar el passat 5 de març la seva col·laboració dins el marc de la Jornada d’Art i Benestar a la localitat de Vic. La trobada va sevir de plataforma per mostrar múltiples iniciatives i projectes que utilitzen l’art com a mitjà de desenvolupament personal i com una forma de canalització o relació en diferents àmbits socials.

Art i Dona: INcorcorART

donesart1
El taller de vídeoart col·lectiu DonesArt, realitzat a la Fundació Antoni Tàpies, participa a la projecció de vídeos de temàtica de gènere “Art i Dona: INcorporART” el pròxim divendres 6 de març a les 19:30 h. Entrada gratuïta al Centre Cívic Barceloneta.

Recull de premsa | Maria Lassnig

Premsa internacional | Maria Lassnig

Captura de pantalla 2015-03-02 a las 15.48.21

Inauguració i roda de premsa de l’exposició ‘Maria Lassnig’

126_FF8_C001_03Maria Lassnig. Du oder Ich (Tu o jo, 2005). © Col·lecció privada. Cortesia de Hauser & Wirth. 2015.

Ahir va tenir lloc la inauguració de l’exposició ‘Maria Lassnig’, que es podrà visitar a la Fundació Antoni Tàpies des d’avui fins el 31 de maig. A la roda de premsa van intervenir Hans Werner, cocomissari de l’exposició juntament amb Laurence Rassel, directora de la Fundació, que van fer una visita guiada pels periodistes. A la tarda, la Fundació va obrir les seves portes per convidar al públic a veure la mostra. Agraïm a tots els assitents la vostra visita!

Més informació sobre la mostra: http://fundaciotapies.org/site/spip.php?rubrique1367