Filtrar

Activitats de Nadal a la Fundació Antoni Tàpies

Un munt de llibres - foto1

Un munt de llibres | Mercat cultural

Dijous 18 de desembre de 2014, a partir de les 18.00 h i fins a les 22.00 h, la Fundació Antoni Tàpies i Moritz et conviden a “Un munt de llibres”, un esdeveniment amb ofertes de llibres i catàlegs, cartells, roba i altres accessoris que tindrà lloc a l’Auditori de la Fundació, acompanyat de bona música i de beguda a càrrec de Cervesa Moritz.

Aquest Nadal, regaleu Tàpies | Botiga

Aquestes festes, no us oblideu de passar per la llibreria-botiga de la Fundació Antoni Tàpies a l’hora de fer els vostres regals de Nadal. Hi trobareu un important fons de publicacions de i sobre Antoni Tàpies, així com les publicacions de la Fundació Antoni Tàpies editades amb motiu dels projectes que tenen lloc al museu des de 1990.La llibreria-botiga de la Fundació també ofereix una sèrie d’articles de regal exclusius amb aplicacions de grafismes d’Antoni Tàpies; una selecció d’obra gràfica i cartells de l’artista; postals i articles de papereria amb dissenys de la Fundació.

· Catàleg complet de productes de la botiga.

· Catàleg complet d’obra gràfica d’Antoni Tàpies disponible a la botiga.

Bones festes, Felices fiestas, Season’s Greetings

unnamed (3)Antoni Tàpies, Blau emblemàtic, 1971, obra exposada a Antoni Tàpies. Col·lecció, #9 la qual podeu visitar aquestes festes de nadal a la Fundació Antoni Tàpies. © Fundació Antoni Tàpies, Barcelona / Vegap, 2014. De la fotografia: © Gasull Fotografia, 2014.

logo newsletter fat 2

Performance sonora de Laia Estruch a Ràdio Interval

Avui dimecres 10 de desembre del 2014 tindrà lloc la performance sonora de l’artista Laia Estruch en el marc del programa de ràdio en viu de l’exposició ‘Interval. Accions sonores’ a l’Auditori de la Fundació Antoni Tàpies. L’acció, oberta al públic general, que podrà accedir gratuitament a l’exposició durant l’acte, també serà retransmesa en directe per streaming a Internet. L’actuació tindrà lloc a les 17.00 h a l’Auditori de la Fundació Antoni Tàpies. | Entrada lliureStreaming del programa

Propostes a la Fundació Antoni Tàpies | Desembre 2014

unnamed

Hanne Darboven. Wunschkonzert (1984) © Hanne Darboven, 2014 © Fundació Antoni Tàpies, 2014.

Continue Reading →

La Hie. Hommage à Raymond Roussel

Póster La Hie

Joan Bofill-Amargós i la Fundació Antoni Tàpies us conviden a la presentació/col·loqui de l’obra audiovisual:

La Hie. Hommage à Raymond Roussel

Amb la participació de: Miquel Barceló, Joan Bofill-Amargós, Arnau Puig, Hermes Salceda i Albert Serra. | Dia i lloc: Dimarts 9 de desembre de 2014 a les 19.00 h a la Fundació Antoni Tàpies.

On podrien trobar­-se una muntanyeta de dents, un aerostat, una màquina de posar llambordes, un complex sistema per a predir la meteorologia i la velocitat del vent, i el conte d’un mercenari i una damisel·la? En això consisteix l’art d’en Raymond Roussel, a crear espais que afavoreixen les trobades més insòlites i engendren criatures i màquines abans mai vistes. En aquest cas, l’invent de l’extraordinària Hie, un enginy que, seguint les evolucions del vent, aconsegueix compondre un finíssim mosaic fet només amb dents. Les màquines solteres de Roussel van inspirar Duchamp, Dalí i d’altres com Carelman o Jacques Arseneault. Veurem com, un segle més tard, el mateix llenguatge i elements similars segueixen estimulant la imaginació de grans artistes per oferir noves meravelles.

Hermes Salceda

Joan Bofill-Amargós (Barcelona, 1982)

Artista visual. Dissenyador gràfic. S’endinsa en el món de l’art audiovisual de la mà de José Montes-Baquer, realitzador de l’última gran obra de Salvador Dalí: Impressions de la Haute Mongolie, 1975. Descobreix la figura i l’obra de Raymond Roussel a través d’aquest film i inicia una investigació que el porta a entrevistar-se amb gent del món de l’art i de la literatura europea i nord americana com ara John Ashbery, Harry Mathews, Jean Christophe Averty, Jean-Jacques Pauvert, Miquel Barceló, Michel Butor, Bill Etra o Lillian F. Schwartz, entre altres. Fruit d’aquesta investigació crea i produeix un film documental titulat Le Jour de Gloire que veurà la llum l’any vinent. Arran d’aquest film documental i com a peça culminant, Joan Bofill ha volgut fer un homenatge a l’escriptor francès Raymond Roussel en ocasió del centenari de la publicació de la seva novel·la Locus Solus (1914) amb la seva obra audiovisual La Hie. Continue Reading →

Vídeo de la roda de premsa de ‘Interval. Accions sonores’

Ja podeu veure el video de la roda de premsa de l’exposició ‘Interval. Accions sonores’ que va tenir lloc a l’Auditori de la Fundació Antoni Tàpies el dia 6 de novembre del 2014.

Artistes de l’exposició: Theo Burt, Hanne Darboven, Ainara Elgoibar, Brian Eno, Lluïsa Espigolé, Laia Estruch, EVOL, Jaume Ferrete, Raquel Friera, Nicoline van Harskamp, Tom Johnson, Susan Philipsz, Quim Pujol, Octavi Rumbau, Terre Thaemlitz i Erica Wise.

Comissaris: Lluís Nacenta i Laurence Rassel.

Més informació sobre l’exposició: http://fundaciotapies.org/site/spip.php?rubrique1332

Trance col·lectiu amb Quim Pujol

Imatge de la segona sessió de ràdio en directe a la Fundació Antoni Tàpies

Dimecres 26 de novembre, 17 h
Interval 3 | Sessió a càrrec de Quim Pujol, qui guiarà un trance col·lectiu.

Programa de ràdio en viu. Entrada gratuïta.
En el marc de l’exposició ‘Interval. Accions sonores’.
Per escoltar l’streaming des de casa:
http://giss.tv:8000/interval.oggFundació Antoni Tàpies
Carrer Aragó, 255

Visita gratuïta per a professorat

DSC_0815-711777
Imatge de les obres d’Antoni Tàpies Armari, 1973, i A la memòria de Salvador Puig Antich, 1974, que formen part de l’exposició Antoni Tàpies. Col·lecció, # 9

Visita gratuïta per a professorat
Fundació Antoni Tàpies

Dissabte 29 de novembre de 2014, a les 11.00 hEl Servei Educatiu de la Fundació Antoni Tàpies està a disposició del professorat per assessorar-lo sobre el contingut de les activitats educatives que duu a terme. Per facilitar-ho, s’ofereixen visites específiques a la Col·lecció d’obres d’Antoni Tàpies i a les exposicions temporals.
.
Calendari: Antoni Tàpies. Col·lecció, # 9, i Interval. Accions sonores, dissabte 29 de novembre de 2014, a les 11.00 h.Durada: 1 h i 30 min. Preu: gratuït. Cal fer reserva de plaça abans de les 15.00 h del dia anterior a l’activitat (932 075 862 / reserves@ftapies.com).
.
Després de la visita, es realitzarà un taller a càrrec de JOVI. L’assistència és gratuïta. Cal reserva prèvia.