Filtrar

Gravats de Tàpies a l’exposició ‘Tiempos de Cambio’ de la Universitat de Màlaga

10922392_1017287018285828_1738030586424144573_o

Peces que componen l’obra gràfica d’Antoni Tàpies formen part de l’exposició ‘Tiempos de Cambio’, una retrospectiva sobre l’art gràfic a Espanya en la dècada dels vuitanta que ofereix l’Universitat de Màlaga des del passat 22 de gener fins el proper 5 de maig.

Entrevista a Lluis Nacenta sobre ‘Interval. Accions Sonores’

Lluis NacentaVídeo entrevista a Lluís Nacenta, professor, assagista i co-comissari de l’exposició ‘Interval. Accions sonores’ de la Fundació Antoni Tàpies.

Més informació sobre l’exposició aquí.

Un vídeo mostra el trasllat de l’obra ‘L’Esperit Català’, del Museu de Navarra al de Bilbao

Captura de pantalla 2015-01-23 a las 14.27.32

Hem recuperat un vídeo del trasllat i el muntatge de l’obra d’Antoni Tàpies ‘L’esperit Català’ (1971) per l’exposició ‘La obra invitada’ al Museo de Bellas Artes de Bilbao l’any passat.

Obra de Antoni Tàpies en la exposición ‘Books beyond Artists’ en Madrid

Antoni-Tapiès.-Novel-la-1965.-Cortesía-de-Fundació-Tapiès-621x311

Antoni Tapiès. Novel-la (1965). © Fundació Antoni Tàpies, 2015.

Ivorypress Space (Madrid) ultima los preparativos de su próxima exposición, ‘Books beyond Artists’, que se inaugurará el próximo 24 de febrero. La muestra, dedicada a los libros de artista y el papel que han desempeñado en la Historia del Arte, está comisariada por Elena Ochoa Foster en colaboración con el equipo de Ivorypress y cuenta con obra de Antoni Tàpies. Continue Reading →

Galeria: Ràdio Interval 8

Imatges de la vuitena emissió de Ràdio Interval, programa de ràdio setmanal en el marc de l’exposició ‘Interval. Accions sonores’, on la violoncel·lista Erica Wise va interpretar la primera part del ‘Wunschkonzert’ de l’artista Hanne Darboven.

Tallers | Gener 2015 | Fundació Antoni Tàpies

unnamed (4)

Imatge d’un dels tallers a la Fundació Antoni Tàpies © Fundació Antoni Tàpies, 2015.

Tallers: Tàpies i Brossa. La poètica del paper

Per més informació, continueu llegint.

Galeria: Ràdio Interval 7

Imatges de la setena emissió de Ràdio Interval, programa de ràdio setmanal en el marc de l’exposició ‘Interval. Accions sonores’, que va comptar amb la participació dels artistes Nicole van Harskamp, Quim Pujol, David Armengol i Martí Manén.

Streaming de l’Interval 6

Propostes | Gener 2015

unnamed (5)

Exposicions: Interval. Accions sonores | Antoni Tàpies. Col·lecció, # 9

Activitats: Art’s Bithday Party 2015 | Tàpies i Brossa. La poètica del paper | Aproximacions | Ràdio interval

Per més informació, continueu llegint.

Continue Reading →

Primera edició del mercat cultural ‘Un munt de llibres’ de la Fundació Antoni Tàpies i Moritz

munt 6Dijous 18 de desembre va tenir lloc la primera edició del mercat cultural ‘Un munt de llibres‘ de la Fundació Antoni Tàpies. Els nombrosos visitants que es van acostar al museu van poder escoltar bona música i triar entre les ofertes en llibres, CD’s i catàlegs d’art, roba, posters i accesoris, acompanyats d’un tast de cervesa Moritz. L’esdeveniment va acabar a les 22.00 h. i va comptar amb la presència de BTV que va emetre en directe des del programa ‘Connexió Barcelona‘. Us deixem algunes imatges de la vetllada.

Per veure totes les imatges, continueu llegint.

Continue Reading →

radio interval 6 accions sonores fundacio tapiesradio interval 6 accions sonores fundacio tapiesradio interval 6 accions sonores fundacio tapiesradio interval 6 accions sonores fundacio tapies

Galeria: Ràdio Interval 6

Imatges de la sisena emissió de Ràdio Interval, programa de ràdio setmanal en el marc de l’exposició ‘Interval. Accions sonores’, que va comptar amb la participació d’Octavi Rumbau.

Streaming de l’Interval 6