Actes de celebració del 25è aniversari a la Fundació Antoni Tàpies

La Fundació Antoni Tàpies compleix 25 anys, i ho vol celebrar amb tu. Vine a gaudir dels actes gratuïts amb motiu del nostre aniversari. Des del vespre fins a la mitjanit, l’11 de desembre oferim itineraris comentats a l’exposició Tàpies. Col·lecció d’artista. Podràs descobrir les interioritats del museu amb visites als espais de restauració i d’arxiu, i assistir al concert de Wolf Saxon. A més, cada tarda dels dies 11, 16 i 17 de desembre podràs participar en diverses presentacions de llibres.

Tàpies, Brossa o Guinovart al ‘Museo de Arte Carrillo Gil’ de Mèxic

El 30 d’octubre el Museo de Arte Carrillo Gil de la ciutat de Mèxic inaugura l’exposició La materia emancipada. Informalistas en México, que analitza la influència de les tendències pictòriques europees de la segona meitat del segle XX a la pintura mexicana. Entre la trentena d’artistes de l’exposició hi ha una destacada presència de noms catalans, com Joan Brossa, Joan Pons, Antoni Clavé o Antoni Tàpies.