A Fundació Antoni Tàpies, o mellor museo de Barcelona?

Lito Caramés | Palavra comum

A celebración dos primeiros 25 anos da Fundació Antoni Tàpies é un bo intre para reflexionar sobre o traballo feito ao longo dos anos. E tamén para opinar sobre o devir da institución. Debe converterse nun museo de arte contemporánea?

_ _:Plaques Sísmiques:_ _

Dilluns 27 de juliol de 2015, a les 17.00 h a la Fundació Antoni Tàpies.

Performance i dibuix en viu.

Natalia Calderón en col·laboració amb Carmela Márquez Bertoni i Albert Bataller Balaguer.

5 de juliol: Jornada de Portes Obertes a la Fundació Antoni Tàpies

Jornada de Portes obertes a la Fundació Antoni Tàpies amb motiu del 25è aniversari | 5 de juliol de 2015

Fins al 10 de gener del 2016, el primer diumenge de cada mes hi haurà jornada de portes obertes per al públic general. Els visitants podran gaudir de l’exposició Tàpies. Col·lecció d’artista.

Accés gratuït al museu per a les persones que compleixen 25 anys durant el 2015

Amb motiu de la celebració del 25è aniversari de la Fundació Antoni Tàpies, fins al 10 de gener de 2016, les persones que compleixin 25 anys durant el 2015 tindran accés gratuït al museu. Els visitants podran gaudir de l’exposició Tàpies. Col·lecció d’artista. Només cal que mostrin el document d’identitat a recepció.