Filtrar

Pere Gimferrer a la biblioteca de la Fundació

Via llibre

El programa Via llibre va visitar la biblioteca de la Fundació per parlar amb Pere Gimferrer.

Galeria: Scales

Continue Reading →

Six Ordinary Happenings | Institut Montjuïc

Allan Kaprow desenvolupa l’activitat artística en paral·lel a l’activitat pedagògica. De fet, gran part dels happenings que s’inclouen a l’exposició són experiments realitzats amb els seus alumnes. Per a l’exposició hem convidat a diversos grups d’alumnes de diferents edats a treballar amb els seus professors en Six Ordinary Happenings (Sis happenings corrents), un projecte que té el seu punt de partida en una sèrie de reunions que es duran a terme durant la setmana del 17 al 23 de març i que finalitzarà amb la presentació dels materials a través d’unes posades en comú que tindran lloc entre el 19 i el 30 de maig. Continue Reading →