Antoni Tàpies. Objectes

En curs

7 de febrer - 28 de maig de 2017

Oriol Vilanova. Diumenge

L’exposició "Diumenge" ha transformat la Fundació Antoni Tàpies en un museu de totes les èpoques i àmbits geogràfics que turistes d’altres temps han compartit a través d’un format tan modest com és la carta postal.

7 de febrer - 25 de setembre de 2017

Antoni Tàpies. Objectes

La producció objectual de Tàpies constitueix una part important de la seva obra de maduresa. Tal com passava amb les pintures matèriques, Tàpies pretenia vincular amb els objectes la seva obra al que és real, concret i material.

Dimecres 3 de maig de 2017, a les 19.30h.

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

Propera sessió: Haegue Yang en conversa amb Max Andrews i Mariana Cánepa.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Tots els dissabtes, a les 17h.

Aproximacions

Visites comentades a les exposicions "Antoni Tàpies. Objectes" i "Oriol Vilanova. Diumenge".

Dilluns 20, dimarts 21 i dimecres 22 i dijous 23 de març de 2017, a les 15.30h.

BAR Simposi internacional: “Fer un programa públic”

Setmana intensiva de grups de treball, taules rodones, accions, My studio visit, Walking tour, performances i copes per a celebrar el Programa Públic 2013-2017 de BAR project.

Dijous 23 de març de 2017, de 19.00 a 00.00h.

BAR public talk i BAR Party

Sessió final de BAR Simposi internacional: “Fer un programa públic”. Amb live show de l’artista Josep Maynou (artista, Barcelona-Berlin). Entrada gratuïta.

Divendres 24 de març de 2017, a les 18.00h.

Visita guiada a "Antoni Tàpies. Objectes"

A càrrec de Glòria Moure, comissària d’exposicions i autora de "Tàpies. Objetos del tiempo".

Diumenge 26 de març de 2017, a les 12h.

Mirar amb les mans

Visita dinamitzada per a nenes i nens a l’exposició "Antoni Tàpies. Objectes".

Diumenge 2 d’abril de 2017, a les 12h.

I tu, què col·lecciones?

Activitat per a famílies. Visita dinamitzada a l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Dimecres 5 d’abril de 2017 a les 19h.

"Paraules prestades", 2016

Performance en el marc de l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Divendres 28 d’abril de 2017, a les 18h.

Visita guiada a "Antoni Tàpies. Objectes" i "Oriol Vilanova. Diumenge"

A càrrec de Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies.

Dissabte 6 de maig de 2017, a les 11h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Dimarts 16 i dimecres 17 de maig de 2017, a les 19h.

Epicentre Brossa

Cicle d’obres teatrals i exposició. Una col·laboració entre la Fundació Antoni Tàpies, el Teatre Nacional de Catalunya i la Fundació Joan Brossa.

Dijous 18 i divendres 19 de maig de 2017, a les 19h.

"Adéu" y "H" (sessió doble)

Jornada de teatre a la Fundació amb les obres "Adéu" i "H" d’Oriol Vilanova. En el marc de l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Fins al juny del 2017

I tu, què col·lecciones?

Activitat per a centres educatius. Visita dinamitzada a l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga