Auditori

Situat a la sala principal del Museu, l’Auditori és un espai polivalent, amb una acústica òptima, que possibilita la seva adequació a diversos formats d’acte. Compta amb una tarima, una taula presidencial i un faristol, que permeten l’adaptació de l’espai per acollir conferències, rodes de premsa, cicles de cinema, jornades de treball, concerts de música, presentacions i còctels. L’auditori disposa d’una sala annexa on es pot guardar material o instal·lar serveis de càtering. Disposa, també, d’una cabina equipada amb material d’àudio i vídeo, apta per a serveis de traducció simultània, secretaria i gravació.

L’Atri és un espai lluminós i complementari a l’Auditori, idoni per al servei d’un petit còctel, o per a coffe-breaks.

Superfície: 150 m2
Capacitats Auditori: