17, 18 i 19 d’octubre de 17 a 19.00 h

Mostra del taller de videoart DonesArt a la Fundació Antoni Tàpies

Les persones interessades a conèixer els vídeos i el procés de creació del taller DonesArt podran visitar una mostra amb els materials i les peces desenvolupades. Aquesta mostra estarà oberta els dies 17, 18 i 19 d’octubre de 17 a 19 h a l’espai Arts combinatòries de la Fundació Antoni Tàpies.

El projecte DonesArt és una iniciativa adreçada a persones de tota mena interessades a reflexionar sobre les maneres en què es construeix socialment la representació. El taller es va plantejar com una introducció al llenguatge audiovisual a partir del qual generar nous imaginaris mitjançant la producció de videoart.

La forta acceptació de la proposta, que es va fer palesa a través de l’èxit de la convocatòria, posa de manifest la necessitat de dur a terme activitats on s’entrecreuin l’art, el gènere i la interculturalitat.

· Presentació del taller de videoart DonesArt
· Blog DonesArt

El projecte DonesArt ha estat finançat per L’Obra Social La Caixa i organitzat per La Fundació Antoni Tàpies i l’Associació Intercultural Llatins per Catalunya.