Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

5 de febrer de 2017 - 28 de maig de 2017
Oriol Vilanova. Diumenge

Oriol Vilanova (Manresa, 1980) és un artista català resident a Brussel·les. En els darrers anys, la seva obra ha aparegut en cites destacades de l’art contemporani i ha despertat l’interès d’un ampli sector de la crítica. Sovint el seu treball es resumeix descrivint-lo com una pràctica que té lloc de diumenge en diumenge als mercats de segona mà i on surten a la venda ítems usats. Allí és on adquireix sobretot, a baix preu, postals de totes les èpoques i de motius diversos. Això ha fet que amb el temps reunís una col·lecció de 30.000 postals que no es pot considerar, en cap cas, acabada. Les qüestions relatives a la gestió d’aquest enorme volum d’imatges i la possibilitat de visualitzar-les o no, de classificar-les, d’emmagatzemar-les, d’exposar-les o de considerar la completesa o la incompletesa de certes seccions, crea una tensió que dóna per resultat formes de presentació provisionals i susceptibles de ser revisades.

5 de febrer de 2017 - 28 de setembre de 2017
Antoni Tàpies, col·lecció. Objectes