En curs

6 de febrer - 28 de maig de 2017

Oriol Vilanova. Diumenge

Inauguració: Diumenge 5 de febrer de 2017, a les 12h. | Entrada gratuïta.

L’exposició "Diumenge" transformarà la Fundació Antoni Tàpies en un museu de totes les èpoques i àmbits geogràfics que turistes d’altres temps han compartit a través d’un format tan modest com és la carta postal.

6 de febrer - 28 de setembre de 2017

Antoni Tàpies, col·lecció. Objectes

Inauguració: Diumenge 5 de febrer de 2017, a les 12h. | Entrada gratuïta.

A finals de la dècada de 1960, coincidint amb un increment del seu compromís polític, Antoni Tàpies va accentuar el treball amb objectes. Aquest interès, però, no era nou. Tàpies ja s’havia endinsat en el món dels objectes des de l’inici de les pintures matèriques.

Dimecres 1 de febrer de 2017, a les 19.30 h

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

Propera sessió amb Gaslan Aisumov (Txetxènia) en conversa amb Anders Kreuger.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Dimecres 1 de febrer de 2017, a les 19.30 h

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

Propera sessió amb Gaslan Aisumov (Txetxènia) en conversa amb Anders Kreuger.

Dijous 2 de febrer de 2017, a les 18.30 h.

Presentació prèvia de l’exposició per als Amics de la Fundació

Presentació de l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge" a càrrec de l’artista. Activitat exclusiva pels Amics del museu prèvia a la inauguració de la exposició.

Dimarts 7 de febrer de 2017, a les 18.30 h.

Sessió formativa per al professorat

Presentació del projecte educatiu al voltant de l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Diumenges 19 de febrer i 19 de març de 2017, a les 12.00 h.

Mirar amb les mans

Visita dinamitzada per a nenes i nens a l’exposició "Antoni Tàpies. Col·lecció. Objectes".

Dissabtes a partir del 5 de febrer, a les 17h.

Aproximacions

Visites comentades a les exposicions "Antoni Tàpies, Col·lecció. Objectes" i "Oriol Vilanova. Diumenge".

Avís

Tancament per canvi d’exposicions

La Fundació Antoni Tàpies romandrà tancada del 16 de gener al 5 de febrer de 2017.

Propera apertura: 5 de febrer de 2017 a les 12h. Inauguració de les exposicions Oriol Vilanova. Diumenge i Antoni Tàpies. Col·lecció, objectes.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga