Maria Lassnig

En curs

18 febrer – 31 maig 2015

Antoni Tàpies. Col·lecció, # 10

La Fundació presenta una selecció renovada d’obres d’Antoni Tàpies pertanyents al fons de la Col∙lecció. La mostra, que en aquesta ocasió es concentra a l’Espai A, inclou diferents moments creatius de l’artista des de la dècada de 1940 fins a l’actualitat, i il∙lustra l’evolució de tipologies, tècniques i materials emprats per Tàpies.

27 febrer – 31 maig 2015

Maria Lassnig

Centrant-nos en les elaboracions de Lassnig sobre l’autoretrat i l’exploració corporal de les seves relacions amb l’animal i la màquina, l’exposició a la Fundació Antoni Tàpies presenta obres des de 1942 fins als darrers anys.
La preocupació principal de Lassnig va ser l’autoqüestionament implacable a què es va sotmetre al llarg de la vida; ella va pintar, va escriure, va dibuixar i va gravar. L’exposició mostra aquests gestos, aquestes reflexions sobre el seu treball. Ella veu a través del seu cos.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" és una xarxa de treball que té el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinatòries de la Fundació Antoni Tàpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educació en la realització de projectes d’investigació i d’intervenció a l’entorn de les pràctiques culturals i artístiques contemporànies.

Arts combinatòries (Lloc d’educació, exposició i recerca)

Veure versió beta del projecte Arts combinatòries

La Fundació Antoni Tàpies desenvolupa el projecte Arts combinatòries (Lloc d’educació, exposició i recerca), que posarà a l’abast dels visitants el fons documental de la institució a través d’un espai a la seu i d’una plataforma web. L’objectiu de la Fundació és preservar i difondre els documents i materials rellevants del museu, així com els recursos educatius, per facilitar, al mateix temps, la recerca i l’experimentació al voltant de l’art contemporani i de l’obra d’Antoni Tàpies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Del 27 de febrer fins el 8 de març de 2015

Reducció de preu

Durant la primera setmana de les exposicions Maria Lassnig i Antoni Tàpies. Col·lecció, #10 el preu de l’accés a la Fundació Antoni Tàpies serà de 4 euros per al públic general.

Dissabtes 14 i 21 de març de 2015, 17 h

No t’aturis! Selfies en moviment

Activitat per a joves.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga