Documents d'acció. Obres de les col·leccions Denney i Cordier (1947-1965)

En curs

28 gener – 22 maig 2016

Documents d’acció. Obres de les col·leccions Denney i Cordier (1947-1965)

Aquesta exposició presenta una seixantena d’obres procedents de Les Abattoirs de Toulouse. El gruix de la tria es correspon amb el llegat de la Col·lecció Anthony Denney i es complementa amb dibuixos de la Col·lecció Daniel Cordier. Ambdues col·leccions són testimonis de l’emergència de l’art informel a finals de la dècada de 1940, així com de la seva ràpida comercialització i assimilació a una modernitat internacional.

19 gener - 22 maig 2016

Antoni Tàpies. Col·lecció, 1955-1965

Tot coincidint amb l’exposició dels fons de Les Abattoirs de Toulouse, Documents d’acció. Obres de les col·leccions Anthony Denney i Daniel Cordier (1947-1965), la Fundació Antoni Tàpies ofereix una selecció dels seus fons centrada en aquella dècada que va fer d’Antoni Tàpies un artista de ressò internacional.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

GENER – DESEMBRE 2016

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" és una xarxa de treball que té el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinatòries de la Fundació Antoni Tàpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educació en la realització de projectes d’investigació i d’intervenció a l’entorn de les pràctiques culturals i artístiques contemporànies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Activitats

Divendres 12 de febrer i dissabtes 12 de març, 9 d’abril i 14 de maig de 2016, 17 h

Aproximacions

Visita comentada a les exposicions temporals Documents d’acció. Obres de les col·leccions Denney i Cordier (1947-1965) i Antoni Tàpies. Col·lecció, 1955-1965 que presenta una selecció d’obres d’AntoniTàpies d’aquest període.
Activitat per al públic general.

Dissabtes 30 de gener, 13 i 27 de febrer, 12 i 19 de març, 2 i 16 d’abril i 7 de maig de 2016, 16.30 h

L’art d’inventar contes

A càrrec de Contes de Mantega de Llet de Vaca Suïssa. En aquest taller, els infants són creadors d’històries en què es narren a si mateixos, narren els seus somnis i desitjos i també com veuen el món.

Dijous 4, 11, 18 i 25 de febrer

Todo lo que me gusta es basura, objeta o engorda

Activitat en col·laboració amb nyamnyam.

Avís

Arxiu de la Fundació Antoni Tàpies

L’Arxiu de la Fundació Antoni Tàpies romandrà tancat del 15 de febrer al fins al 20 de març per trasllat. Perdoneu les molèsties.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga