Allan Kaprow. Altres maneres

En curs

6 març – 30 maig 2014

Antoni Tàpies. Col·lecció, # 7

La Fundació presenta una selecció renovada d’obres d’Antoni Tàpies pertanyents al fons de la Col·lecció. La mostra, que en aquesta ocasió es concentra als Espais A i D, inclou diferents moments creatius de l’artista des de la dècada de 1940 fins a l’actualitat, i il·lustra l’evolució de tipologies, tècniques i materials emprats per Tàpies.

6 març – 30 maig 2014

Allan Kaprow. Altres maneres

Allan Kaprow. Altres maneres, l’exposició que la Fundació Antoni Tàpies dedica a Allan Kaprow (Atlantic City, Nova Jersey, 1927 – Encinitas, Califòrnia, 2006), recupera una part dels temes en què aquest va treballar durant la seva carrera; i, a través d’una sèrie de happenings i activitats (és el nom que donarà als happenings a partir de finals de la dècada de 1960, quan el seu treball esdevé més íntim), en reivindica la vigència contemporània.

27 de novembre de 2013, i 29 de gener, 26 de març, 30 de març, 12 d’abril, 11 de maig i 19 de juny de 2014

Cicle de concerts de Noves Músiques

Organitzat per Neu Arts i la Fundació Antoni Tàpies, Noves Músiques és un cicle de 7 concerts de música contemporània que tindran lloc a la Fundació de finals de 2013 a pràcticament mitjans de 2014.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" és una xarxa de treball que té el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinatòries de la Fundació Antoni Tàpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educació en la realització de projectes d’investigació i d’intervenció a l’entorn de les pràctiques culturals i artístiques contemporànies.

Arts combinatòries (Lloc d’educació, exposició i recerca)

Veure versió beta del projecte Arts combinatòries

La Fundació Antoni Tàpies desenvolupa el projecte Arts combinatòries (Lloc d’educació, exposició i recerca), que posarà a l’abast dels visitants el fons documental de la institució a través d’un espai a la seu i d’una plataforma web. L’objectiu de la Fundació és preservar i difondre els documents i materials rellevants del museu, així com els recursos educatius, per facilitar, al mateix temps, la recerca i l’experimentació al voltant de l’art contemporani i de l’obra d’Antoni Tàpies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Del 25 de març al 27 d’abril de 2014

Push and Pull: A Furniture Comedy for Hans Hofmann

Reinvenció a càrrec de Fundació Antoni Tàpies, Barcelona.

Dijous 24 d’abril de 2014, a les 10:30 h

Scales

Responsable de la reinvenció: Soledad Gutiérrez

Dissabtes 26 d’abril, 24 de maig, 14 de juny, 20 de setembre, 25 d’octubre i 22 de novembre, 11 h

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

Itinerari guiat a l’antiga editorial Montaner i Simon, al Palau Montaner i a la Casa Thomas.

Del 29 d’abril al 4 de maig de 2014

Level

Responsable de la reinvenció: Laurence Rassel

Dimarts 29 d’abril de 2014, a les 19.00 h

Michel Butor en diàleg amb l’obra d’Antoni Tàpies

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Programació Amics

Activitats exclusives per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga