Interval. Accions sonores

En curs

7 novembre 2014 – 15 febrer 2015

Antoni Tąpies. Col·lecció, # 9

La Fundació presenta una selecció renovada d’obres d’Antoni Tąpies pertanyents al fons de la Col·lecció. La mostra, que en aquesta ocasió es concentra als Espais A i B, inclou diferents moments creatius de l’artista des de la dčcada de 1940 fins a l’actualitat, i il·lustra l’evolució de tipologies, tčcniques i materials emprats per Tąpies.

7 novembre 2014 – 15 febrer 2015

Interval. Accions sonores

Amb Theo Burt, Hanne Darboven, Ainara Elgoibar, Brian Eno, Lluļsa Espigolé, Laia Estruch, EVOL, Jaume Ferrete, Raquel Friera, Nicoline van Harskamp, Tom Johnson, Susan Philipsz, Quim Pujol, Octavi Rumbau, Terre Thaemlitz i Erica Wise.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en lķnia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experičncies entre els diferents pśblics de les activitats de la Fundació.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" és una xarxa de treball que té el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinatņries de la Fundació Antoni Tąpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educació en la realització de projectes d’investigació i d’intervenció a l’entorn de les prąctiques culturals i artķstiques contemporąnies.

Arts combinatņries (Lloc d’educació, exposició i recerca)

Veure versió beta del projecte Arts combinatņries

La Fundació Antoni Tąpies desenvolupa el projecte Arts combinatņries (Lloc d’educació, exposició i recerca), que posarą a l’abast dels visitants el fons documental de la institució a través d’un espai a la seu i d’una plataforma web. L’objectiu de la Fundació és preservar i difondre els documents i materials rellevants del museu, aixķ com els recursos educatius, per facilitar, al mateix temps, la recerca i l’experimentació al voltant de l’art contemporani i de l’obra d’Antoni Tąpies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb histņria

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terē del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tąpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la histņria de l’editorial.

Dissabtes 11 d’octubre i 20 de desembre de 2014

El joc de la néta de Francesc Simon

Activitat per a famķlies

Dimarts 30 de desembre, 11 h

Llibres segellats

Visita-taller centrada a descobrir l’univers simbņlic d’Antoni Tąpies i la seva passió pel món del llibre.

Dimecres 17 h

Rądio Interval

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vķdeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tąpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tąpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga