Kerry James Marshall. Pintura i altres coses

En curs

11 juny - 26 octubre 2014

Kerry James Marshall. Pintura i altres coses

Kerry James Marshall. Pintura i altres coses és l’exposició més important realitzada a Europa de l’obra de l’artista estatunidenc (Birmingham, Alabama, 1955).

11 juny – 26 octubre 2014

Antoni Tąpies. Col·lecció, # 8

La Fundació presenta una selecció renovada d’obres d’Antoni Tąpies pertanyents al fons de la Col·lecció. La mostra, que en aquesta ocasió es concentra a l’Espai A, inclou diferents moments creatius de l’artista des de la dčcada de 1940 fins a l’actualitat, i il·lustra l’evolució de tipologies, tčcniques i materials emprats per Tąpies.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en lķnia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experičncies entre els diferents pśblics de les activitats de la Fundació.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" és una xarxa de treball que té el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinatņries de la Fundació Antoni Tąpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educació en la realització de projectes d’investigació i d’intervenció a l’entorn de les prąctiques culturals i artķstiques contemporąnies.

Arts combinatņries (Lloc d’educació, exposició i recerca)

Veure versió beta del projecte Arts combinatņries

La Fundació Antoni Tąpies desenvolupa el projecte Arts combinatņries (Lloc d’educació, exposició i recerca), que posarą a l’abast dels visitants el fons documental de la institució a través d’un espai a la seu i d’una plataforma web. L’objectiu de la Fundació és preservar i difondre els documents i materials rellevants del museu, aixķ com els recursos educatius, per facilitar, al mateix temps, la recerca i l’experimentació al voltant de l’art contemporani i de l’obra d’Antoni Tąpies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb histņria

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terē del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tąpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la histņria de l’editorial.

Dissabtes 18 i 25 d’octubre, i 15 i 29 de novembre de 2014, a les 17:00 h.

L’art d’inventar contes

A cąrrec de Contes de Mantega de Llet de Vaca Suļssa

Dimecres 22 d’octubre de 2014, a les 19.00 h

"Terraza espiral del viento"

Poetes en el centenari d’Octavio Paz

Dissabtes 25 d’octubre i 22 de novembre de 2014

La Montaner i Simon. Una editorial amb histņria

Dissabte 25 d’octubre de 2014

Aproximacions

Dissabte 25 d’octubre de 2014, a les 21.30 h

Gareth Davis + Apartment House

En el marc del cicle Sampler Sčries.

Dijous 6 de novembre del 2014 a les 19.30h

Inauguració d’Interval. Accions sonores

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vķdeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Interval. Accions sonores

Amb Theo Burt, Hanne Darboven, Ainara Elgoibar, Brian Eno, Lluļsa Espigolé, Laia Estruch, EVOL, Jaume Ferrete, Raquel Friera, Nicoline van Harskamp, Tom Johnson, Susan Philipsz, Quim Pujol, Octavi Rumbau, Terre Thaemlitz i Erica Wise.

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tąpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tąpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga