25 anys

En curs

25 anys

La Fundació Antoni Tàpies compleix 25 anys.

12 de juny de 2015 – 10 gener de 2016

Tàpies. Col·lecció d’artista

Tàpies. Col·lecció d’artista ofereix una mirada a una vintena d’obres d’art modern occidental i a una quarantena d’obres de Tàpies.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" és una xarxa de treball que té el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinatòries de la Fundació Antoni Tàpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educació en la realització de projectes d’investigació i d’intervenció a l’entorn de les pràctiques culturals i artístiques contemporànies.

Arts combinatòries (Lloc d’educació, exposició i recerca)

Veure versió beta del projecte Arts combinatòries

La Fundació Antoni Tàpies desenvolupa el projecte Arts combinatòries (Lloc d’educació, exposició i recerca), que posarà a l’abast dels visitants el fons documental de la institució a través d’un espai a la seu i d’una plataforma web. L’objectiu de la Fundació és preservar i difondre els documents i materials rellevants del museu, així com els recursos educatius, per facilitar, al mateix temps, la recerca i l’experimentació al voltant de l’art contemporani i de l’obra d’Antoni Tàpies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Accés gratuït al museu per a les persones que compleixen 25 anys durant el 2015

Amb motiu del 25è aniversari de la Fundació Antoni Tàpies

Portes obertes a la Fundació Antoni Tàpies els primers diumenges de cada mes

Amb motiu del 25è aniversari de la Fundació Antoni Tàpies

Carles Guerra, nou director de la Fundació Antoni Tàpies

Notícia del nomenament i recull de premsa

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Tàpies. Col·lecció d’artista

Dossier de premsa

11/06/2015

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga