Interval. Accions sonores

En curs

Zoom

El bloc Zoom Ús una plataforma en lÝnia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiŔncies entre els diferents p˙blics de les activitats de la Fundaciˇ.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" Ús una xarxa de treball que tÚ el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinat˛ries de la Fundaciˇ Antoni TÓpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educaciˇ en la realitzaciˇ de projectes d’investigaciˇ i d’intervenciˇ a l’entorn de les prÓctiques culturals i artÝstiques contemporÓnies.

Arts combinat˛ries (Lloc d’educaciˇ, exposiciˇ i recerca)

Veure versiˇ beta del projecte Arts combinat˛ries

La Fundaciˇ Antoni TÓpies desenvolupa el projecte Arts combinat˛ries (Lloc d’educaciˇ, exposiciˇ i recerca), que posarÓ a l’abast dels visitants el fons documental de la instituciˇ a travÚs d’un espai a la seu i d’una plataforma web. L’objectiu de la Fundaciˇ Ús preservar i difondre els documents i materials rellevants del museu, aixÝ com els recursos educatius, per facilitar, al mateix temps, la recerca i l’experimentaciˇ al voltant de l’art contemporani i de l’obra d’Antoni TÓpies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb hist˛ria

La Montaner i Simon Ús una de les editorials mÚs importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terš del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentaciˇ i del material de l’empresa. Amb la intenciˇ de recuperar aquest llegat, la Fundaciˇ Antoni TÓpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la hist˛ria de l’editorial.

Dijous 6 de novembre del 2014 a les 19.30h

Inauguraciˇ d’Interval. Accions sonores

Divendres 14 i dissabte 15 de novembre de 2014

Creative Connections

Coneixement i saber des de l’art contemporani en entorns educatius.

Divendres 21 de novembre de 2014, a les 17.00 h.

Galeries amb art. Eixample

A cÓrrec de SÝlvia Burjachs Serra, historiadora de l’art i gestora cultural.

Avís

27 d’octubre – 06 de novembre, 2014

DIES DE TANCAMENT

La Fundaciˇ Antoni TÓpies romandrÓ tancada des del dilluns 27 d’octubre fins al dijous 6 de novembre de 2014 (ambdˇs inclosos), amb motiu de les tasques de muntatge de les properes exposicions.

Comunicaciˇ

Notes i dossiers de premsa, imatges i vÝdeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Interval. Accions sonores

Amb Theo Burt, Hanne Darboven, Ainara Elgoibar, Brian Eno, Llu´sa EspigolÚ, Laia Estruch, EVOL, Jaume Ferrete, Raquel Friera, Nicoline van Harskamp, Tom Johnson, Susan Philipsz, Quim Pujol, Octavi Rumbau, Terre Thaemlitz i Erica Wise.

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundaciˇ Antoni TÓpies

Lloguer d’espais

La Fundaciˇ Antoni TÓpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani mÚs prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga