Activitats per adults

En aquesta secció es presenta l’agenda d’activitats de la Fundació corresponent a la temporada 2016-2017.

Com cada temporada, s’organitzen visites comentades (Aproximacions) i tallers al voltant de la Col·lecció i de les exposicions temporals.

La visita comentada a l’antiga seu de l’Editorial Montaner i Simon incorpora novetats sorgides de la recerca històrica, encara en curs, com ara noves imatges gràfiques i publicacions de l’editorial.

Les persones majors de 60 anys poden gaudir d’una proposta específica anomenada Café i paraules, una activitat que inclou una visita comentada a la Col·lecció o a l’antiga editorial Montaner i Simon, seu de la Fundació Antoni Tàpies. Per intercanviar les impressions i reflexions que hagi generat la visita, l’activitat conclou amb una taula rodona acompanyada d’un cafè o refresc.

Per assistir a les activitats cal fer reserva prèvia trucant al 932 075 862 o enviant un correu electrònic a reserves@ftapies.com.

La inscripció a les activitats inclou l’entrada a les exposicions en curs.