Prototips en codi obert

CandelHart

Escola d’Art i Disseny Deià

Facultat de Belles Arts (UB).
Grup de Crítica de la representació

Facultat de Belles Arts (UB).
Grup de Visualitats contemporànies

Xarxa d’Arts Combinatòries

Equip impulsor
Els arxius de la ciutat buida. Intervenció efímera a l’edifici

En el marc del projecte educatiu Prototips en codi obert, set grups d’alumnes del 3er curs d’Estudis Superiors de Disseny d’interiors i del 2on curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Arquitectura Efímera de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Deià, faran una intervenció en els espais de trànsit de l’edifici de la Fundació. Aquesta intervenció pren com a punt de partida la documentació que hi ha a l’arxiu històric de la Fundació sobre l’exposició de Pedro G. Romero Arxiu F.X.: La ciutat Buida, així com també el taller pedagògic, Els arxius de la ciutat buida sobre el disseny d’aquesta exposició que ha impartit recentment el mateix artista, i en el qual han participat també Nuria Enguita, Antonio Gagliano y Valentín Roma.

Organització: Fundació Antoni Tàpies i Escola d’Art i Superior de Disseny Deià, amb la col·laboració del Museu Picasso.
Calendari: del dimarts 8 al diumenge 13 de novembre de 2011, durant l’horari d’obertura del museu.
Visita comentada a càrrec dels estudiants de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Deià: dissabte 12 a les 12 h.
Preu: accés inclòs amb l’entrada general al museu. Joves fins a 16 anys, persones a l’atur i Amics de la Fundació Antoni Tàpies, gratuït.