La Fundació Antoni Tàpies felicita Hans Nefkens, nou Premi Art i Mecenatge 2017

Hans Nefkens a la Fundació Antoni Tàpies de Barcelona durant l’exposició ‘Oriol Vilanova. Diumenge’.
 :
La Fundació Antoni Tàpies celebra el premi Premi Art i Mecenatge 2017 atorgat a Han Nefkens amb motiu de la seva important tasca de mecenatge a Catalunya. L’acte de lliurament del guardó tindrà lloc el proper 7 de novembre del 2017 a les 19h a l’Auditori CaixaForum de Barcelona. La Fundació felicita a Han Nefkens i considera que el premi fa justícia a la seva extraordinària contribució en donar suport als joves creadors, així com a institucions de la nostra ciutat. En aquest sentit, la Fundació Antoni Tàpies se sent especialment orgullosa de co-organitzar algunes de les iniciatives impulsades per la Fundació Hans Nefkens, com ara els projectes Flow Sèries i Flow Seminars.
.
La Fundació Hans Nefkens és una entitat amb seu a Barcelona que fomenta l’art a Catalunya, convidant artistes estrangers disposats a compartir les seves experiències. Mitjançant els projectes Flow Sèries i Flow Seminars, en col·laboració amb la Fundació Antoni Tàpies, s’han realitzat trobades amb artistes de Kenya, Xina, Corea, l’Iran, la Índia, el Pakistan, Txetxènia i Bèlgica. Igualment, es convida artistes internacionals a organitzar tallers a centres d’art catalans, com ara l’Escola Massana o la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona. La Fundació Han Nefkens concedeix també beques per estudiar en escoles d’art internacionals, com ara la Rijksakademie i De Ateliers, les dues a la ciutat d’Amsterdam.
.
Més informació sobre la Fundació Hans Nefkens.
Més informació sobre els projectes Flow Series a la Fundació Antoni Tàpies.