OPAVIVARÁ! presenta projectes a La Barceloneta

Cangaço‘ i ‘Jo estimo els Manters‘ són les dues iniciatives que OPAVIVARÁ! han estat desenvolupant aquests dies a la capital catalana i que van presentar en un acte popular al barri de La Barceloneta, al Carrer de la Conreria 1, a la placeta davant el Centre Cívic de La Barceloneta.

El col·lectiu de creadors, convidat per la Fundació Antoni Tàpies, en el marc de les activitats del programa públic de l’exposició Allan Sekula. Sísif col·lectiu van dur a terme els seus projectes en coordinació amb The Green Parrot i van comptar també amb la col·laboració del Centre Cívic de La Barceloneta.

L’acte va iniciar-se amb els parlaments Rosa Lleó i Agustín Ortíz, responsables de The Green Parrot, i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies. Acte seguit va ser el torn de Aziz Fayet, representant del Sindicat Popular de Venedors Ambulants de Barcelona, més coneguts com a ‘Manters’.

El tast mariner va anar a càrrec de l’artista gastronòmica Marina Monsonís, qui va explicar el seu projecte artístico-gastronòmic i va amanir la vesprada amb un suquet de peix, fideus amb seitons. El Sindicat Popular de Venedors Ambulants de Barcelona va contribuir al àpat amb un arròs típic de pescadors africans.

La música i la dansa van ser les encarregades de finalitzar l’acte.