Es poden endreçar els llibres per la seva olor?

De llibres n’hi ha de totes les mides i formes. Com endreceu els vostres llibres a casa? Per la seva olor? Pel seu pes?

Us proposem un matí d’activitats en família per observar les seves característiques físiques, com ara l’olor, el pes, l’alçària o el color. El llibre és un objecte ple de lletres, síl·labes, paraules, frases, textos i fotografies, no sempre en el mateix idioma, escrites amb tipografies i grafies diverses, de mides i colors variats, així que també jugarem amb aquests elements per tal de portar a terme de manera ràpida i àgil processos de creació escrita.

Aquest taller està basat en La biblioteca portàtil, una selecció de llibres itinerant inspirada en el fons de la Biblioteca de la Fundació Antoni Tàpies, especialitzada en art modern i contemporani.

Activitat a càrrec de TANTÀGORA.

Patrocinadors institucionals