Antoni Tàpies. Objectes

En curs

Exposició | 7 de febrer - 28 de maig de 2017

Oriol Vilanova. Diumenge

L’exposició "Diumenge" ha transformat la Fundació Antoni Tàpies en un museu de totes les èpoques i àmbits geogràfics que turistes d’altres temps han compartit a través d’un format tan modest com és la carta postal.

Exposició | 7 de febrer - 25 de setembre de 2017

Antoni Tàpies. Objectes

La producció objectual de Tàpies constitueix una part important de la seva obra de maduresa. Tal com passava amb les pintures matèriques, Tàpies pretenia vincular amb els objectes la seva obra al que és real, concret i material.

Publicació

Oriol Vilanova. "Diumenge"

Amb textos de Carles Guerra, Enrique Granell, Joana Masó, Leire Vergara, Noé Soulier, Mario García Torres, Moritz Küng (coord. Rosa Lleó) i fotografies de Roberto Ruiz. Disseny d’Àlex Guifreu.

En venda a la llibreria de la Fundació Antoni Tàpies o a la botiga online del museu. Es realitzen enviaments nacionals i internacionals.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Dimecres 3 de maig de 2017, a les 19.30h.

Flow sèries

Conversa i àpat amb Haegue Yang, Max Andrews i Mariana Cánepa.

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens. Activitat gratuïta.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Tots els dissabtes, a les 17 h.

Aproximacions

Visites comentades a les exposicions "Antoni Tàpies. Objectes" i "Oriol Vilanova. Diumenge".

Divendres 28 d’abril de 2017, a les 18 h.

Visita guiada del director de la Fundació a les exposicions

A càrrec de Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies.

Dimecres 3 de maig de 2017, a les 19:30 h.

Flow Sèries 11: Haegue Yang

Conversa i àpat amb l’artista Haegue Yang (Corea del Nord) i els comissaris Max Andrews i Mariana Cánepa (Latitudes). Activitat gratuïta.

Dissabte 6 de maig de 2017, a les 11 h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Visita comentada a tres edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner. Imprescindible realitzar les inscripcions abans del 28 d’abril de 2017.

Diumenge 14 de maig del 2017, a les 12 h.

I tu, què col·lecciones?

Activitat per a famílies. Visita dinamitzada a l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge" per a nens i nenes amb acompanyants.

Dimarts 16 i dimecres 17 de maig de 2017, a les 19 h.

El barber d’en Brossa

Obra de Teatre en col·laboració amb el Teatre Nacional de Catalunya i la Fundació Joan Brossa. En el marc del cicle Epicentre Brossa.

Dijous 18 i divendres 19 de maig de 2017, a les 19 h.

"Adéu" i "H" (sessió doble)

Jornada de teatre a la Fundació amb les obres "Adéu" i "H" d’Oriol Vilanova. Dues obres parateatrals al voltant de la ruïna: "Adéu", sobre la ruïna del museu i "H", sobre la ruïna del llenguatge. Dirigides per Xavier Albertí.

20 de maig del 2017, a partir de les 22 h.

La Fundació participa a la Nit dels Museus 2017

El museu obrirà les seves portes al públic general a partir de les 22 h. S’oferiran visites guiades cada mitja hora.

Divendres 26 de maig del 2017, a les 20.30 h.

Fos a negre

Lectura-performance a càrrec de l’artista Mario García Torres. Activitat en col·laboració amb Loop Barcelona 2017.

Fins al juny del 2017

I tu, què col·lecciones?

Activitat per a centres educatius. Visita dinamitzada a l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga