Material educatiu a la nostra botiga

A la nostra botiga trobareu alguns articles que us poden ser útils per a la vostra tasca educativa.

Bibliografia específica per al públic infantil i juvenil:

Llibre infantil Petita història d’Antoni Tàpies
Antoni Tàpies
Editorial Mediterrània, Barcelona, 2007
Català. També disponible en castellà, anglès i francès
16 p.; il. col.; 22,5 x 27 cm; rústica
A partir d’una refosa de parts de l’obra d’Antoni Tàpies Memòria personal. Fragment per a una autobiografia, i de l’assaig de Manuel J. Borja-Villel "La Col·lecció", contingut dins del llibre Fundació Antoni Tàpies, Petita història d’Antoni Tàpies ofereix un repàs il·lustrat, de la mà de Pilarín Bayés, de la vida i l’obra de Tàpies des de 1923 fins a l’actualitat.

Material educatiu per familiaritzar-se amb la Col·lecció

Memory Tàpies
Joc de memòria amb una selecció de 24 obres d’Antoni Tàpies.

Trencaclosques
Trencaclosques de l’obra Fil i argolla, 1946 (100 peces).
Trencaclosques de l’obra Armari, 1973 (100 peces).

Cartells i postals
Disposem de pòsters que reprodueixen algunes de les obres d’Antoni Tàpies, com ara Blau emblemàtic (1971), Taronja sobre decorat de teatre, (1978) i Gran cadira (1989), entre d’altres; així com una gran varietat de postals.

Retallable per identificar els elements de la façana
Retallable de la façana de la Fundació Antoni Tàpies. Casa Montaner i Simon, 1884. Escala 1:200, 27 peces, 2 làmines i 1 transparència.