Dijous 6 de febrer 2014, 18.30 h

FAQ-a-FAQ

FAQ posa el punt i final als tres mesos d’intercanvi de projectes entre la Fundació Antoni Tàpies, Hangar, Idensitat i Sala d’Art Jove amb una Zona de Preguntes Freqüents en viu: un espai obert des del qual formular preguntes i assajar respostes a l’entorn dels projectes artístics, els processos de mediació i de comissariat, així com el rol de les organitzacions culturals, els museus i les polítiques en l’actualitat.

Us convidem a participar en directe en aquest debat que tindrà lloc el 6 de febrer a les 18.30 h, a l’auditori de la Fundació Antoni Tàpies. Però també a enviar-nos prèviament les preguntes que creieu pertinent que ens plantegem des d’aquest espai i que poden anar dirigides tant als seus artistes, educadors, comissaris, responsables d’iniciatives públiques i privades, i productors de perfil divers relacionats amb la pràctica de l’art contemporani.
Podeu enviar les preguntes per debatre a: artjove.dasc@gencat.cat