Divendres 7 de febrer a les 20:00 h

Buscaré un lloc per a tu: Manferri en viu

Un concert de Francisco Manuel Ferrús dirigit per Mireia c. Saladrigues.

En el marc del projecte Buscaré un lloc per a tu l’artista Mireia c. Saladrigues treballa amb Francisco Manuel Ferrús, un dels agents de seguretat de la Fundació. Ell és conegut musicalment com a Manferri, un aficionat que canta i que és admirador de Juan Bau i Nino Bravo.

La intenció del projecte és fer visible la doble condició de Francisco Manuel Ferrús/Manferri i l’ús que fa de la Fundació Antoni Tàpies: assaja a l’auditori i canta durant les rondes. A més a més, ha rebut un generós recolzament dels seus companys a l’hora de cultivar els interessos musicals, i de desenvolupar-ne activitats relacionades. El que podria ser una història subalterna esdevé doncs un lloc comú, un lloc de solapaments entre estrats culturals desdibuixats, i de col·laboracions que, a manera de porositats, ocorren en uns moments que podem considerar com a espontanis però que qüestionen el nostre lloc.

El concert Manferri en viu és el resultat dels diversos assajos que han tingut lloc a les sales -2 durant l’exposició de FACTOTUM. Aquests han esdevingut quan Francisco Manuel Ferrús / Manferri i Mireia c. Saladrigues coincidien en horari, respectivament, com a vigilant de seguretat i amfitriona.

Duració aproximada d’una hora.
Activitat gratuïta. Es prega puntualitat.