Dissabte 2 de desembre, 11 h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Itinerari

Visita comentada a dos edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner.

Visita comentada que té com a objectiu donar a conèixer la història de l’antiga editorial Montaner i Simon, obra de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner, a través d’una visita a la Fundació Antoni Tàpies, antiga seu de l’editorial, i a un edifici del mateix arquitecte que hi esta estretament lligat: la Casa Thomas, avui botiga de mobiliari de disseny Cubiñá. La visita al Palau Montaner queda suspesa temporalment.

Calendari: dissabtes 7 d’octubre, 4 de novembre i 2 de desembre de 2017, a les 11.00 h.

Lloc de trobada: Fundació Antoni Tàpies

Durada: 2 h.

Idioma: català.

Preu: 7 €. Joves fins a 16 anys i Amics de la Fundació Antoni Tàpies, gratuït.

Informació i reserves: Imprescindible realitzar les inscripcions per a la visita. Places limitades. Reserva prèvia, amb 10 dies d’anterioritat a la data de l’itinerari (932 075 862 / reserves@ftapies.com).