Dimecres 3 de maig de 2017, a les 19:30 h.

Flow Sèries 11: Haegue Yang

Conversa i àpat amb l’artista Haegue Yang (Corea del Nord) i els comissaris Max Andrews i Mariana Cánepa (Latitudes). Activitat gratuïta.

Flow sèries és un programa impulsat per la Han Nefkens Foundation i la Fundació Antoni Tàpies amb l’objectiu de reunir diferents persones del món de l’art procedents de continents i contextos diversos. Les trobades al voltant d’un artista i les seves produccions en curs són l’objecte d’una conversa seguida d’un dinar. Tota una invitació a pensar les implicacions d’una escala global en el treball dels artistes contemporanis mentre ingerim les creacions comestibles d’artistes locals.

Propera sessió: Flow sèries 11
Amb: Haegue Yang en conversa amb Max Andrews i Mariana Cánepa (Latitudes).

El treball de Haegue Yang explora el poder afectiu dels materials mitjançant la desestabilització de la distinció entre el modern i el premodern. El seu vocabulari de l’abstracció visual amb experiències sensorials es combina amb la fabricació industrial i l’artesania popular. La investigació de Yang es fonamenta en referències a la història de l’art subjacent, la literatura, la biografia política i la història, així com en les estructures socials ocultes, amb l’objectiu d’imaginar una possible comunitat a través de la qual reinterpretar alguns dels seus temes recurrents: la migració, les diàspores postcolonials, l’exili forçat i la mobilitat social.

D’entre les seves exposicions destaquen: Lingering Nous, Centre Pompidou, Paris (2016); An Opaque Wind Park in Six Folds, Serralves Museum of Contemporary Art, Porto (2016); The Malady of Death: Écrire and Lire (commissioned by M+), Hong Kong (2015); Come Shower or Shine, It Is Equally Blissful, Ullens Center for Contemporary Arts UCCA, Beijing (2015); Shooting the Elephant 象 Thinking the Elephant, Leeum, Samsung Museum of Art, Seoul (2015); Family of Equivocations, Museum of Modern and Contemporary Art, Strasbourg (2013); Accommodating the Epic Dispersion, Haus der Kunst, Munich (2012); Arrivals, Kunsthaus Bregenz (2011); Voice and Wind, New Museum, New York (2010); and Asymmetric Equality, REDCAT, Los Angeles (2008). La seva obra ha estat inclosa a: 13th Biennale de Lyon (2015); the Sharjah Biennial 12 (2015), dOCUMENTA (13), Kassel, (2012); the 8th Gwangju Biennale, South Korea (2010); i 53rd Venice Biennale (2009).

Data: dimecres 3 de maig de 2017, a les 19: 30h.
Lloc: Auditori de la Fundació Antoni Tàpies | Hora: 19.30 h | Aforament limitat.
Reserves: activitats@ftapies.com
Activitat gratuïta.