Diumenge 24 i dilluns 25 de setembre

Jornades de portes obertes per La Mercè 2017

Dilluns, la Fundació ofereix visites gratuïtes a les exposicions i a l’edifici.

Amb motiu de la festa major de Barcelona la Fundació Antoni Tàpies ofereix dues jornades de portes obertes, els dies diumenge 24 i dilluns 25 de setembre del 2017.

A més, dilluns, podreu gaudir de visites gratuïtes a les exposicions Allan Sekula. Sísif Col·lectiu i Antoni Tàpies. Objectes, a càrrec de Carles Guerra, director del museu i comissari de l’exposició. També hi haurà visites al voltant de la història de l’edifici a càrrec de Maria Sellarès, coordinadora de projectes educatius.

Durada: 1 h. | Calendari: Jornada de portes obertes: diumenge 24 i dilluns 25 de setembre del 2017. Visites guiades: Dilluns 25 de setembre a les a les 12.00 h i a les 18.00 h. | Preu: gratuït. | Aforament limitat. Inscripció a les visites guiades segons ordre d’arribada.