30 de setembre - 4 d’octubre

Mapa de la memòria del Kurdistán

Uneix-te a akaKurdistan.com en la creació del “Mapa de la memòria del Kurdistan” amb Susan Meiselas, Guevara Namer i Mireia Sallarès.

akaKurdistan és una col·lecció d’històries i fotografies fruit de la diàspora de la comunitat kurda.

Coincidint amb l’exposició Susan Meiselas: Mediacions a la Fundació Antoni Tàpies de Barcelona, ​​que tindrà lloc a partir del 11 d’octubre del 2017, la fotògrafa Susan Meiselas dirigirà un taller per a la comunitat kurda catalana, treballant estretament amb els artistes Guevara Namer i Mireia Sallarès.

Durant cinc dies, els membres de la comunitat kurda estan convidats a participar al taller i a aportar, si ho desitgen, una part de la història de la seva família a la col·lecció de l’arxiu.

Escoltarem els vostres records i ajudarem a transformar-los en uns petits llibres que inclouran les fotografies familiars o altres imatges que ens porteu. Els llibrets s’inclouran a la instal·lació del Mapa de la memòria del Kurdistan i contribuiran a la representació de la diàspora kurda a tot el món.

Si us plau, confirmeu la vostra assistència posant-vos en contacte amb la Núria Solé Bardalet: documentacio@ftapies.com.

Taller desenvolupat en el marc de la Residència de Guevara Namer a la Fundació Antoni Tàpies. Projecte europeu 4Cs : From Conflict to Conviviality trhough Creativity and Cultur.

Data: de dissabte 30 de setembre a dimecres 4 d’octubre, de les 10.00 a les 18.00 h | Places limitades. Reserva anticipada: documentacio@ftapies.com.