Con y contra el cine. En torno a Mayo del 68

El vincle dels estils i les pràctiques cinematogràfiques amb les realitats socials i polítiques de França, abans, durant i després dels esdeveniments de Maig del 68, així com la reivindicació per al present de la intenció i els continguts d’aquelles lluites —la irrupció d’una crítica social generalitzada, la vaga de tota la societat, la reapropiació del carrer i de formes d’(auto)organització, expressió i comunicació directa, etcètera—, són alguns dels temes d’una publicació que gravita al voltant del cinema del Grup ARC, Pierre Clémenti, el Grup Dziga Vertov, Guy Debord, Jean-Luc Godard, William Klein, Hervé Le Roux, Maurice Lemaître, Chris Marker i Mario Marret, els Grups Medvedkin, Jean-Pierre Thorn i Jacques Willemont, entre d’altres.

Idioma principal: castellà

registre amb format RDF