Dimarts 6 de març, a les 19.30h.

FLOW sèries

En aquesta sessió, l’artista Marvin Gaye Chetwynd (Gran Bretanya) conversarà amb Marcel·lí Antúnez (Catalunya).

FLOW sèries és un programa impulsat per la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies l’objectiu del qual és reunir diferents persones del món de l’art procedents de continents i contextos diversos.

FLOW Series desplega un cicle de sis trobades que reuneixen artistes d’arreu del món amb representants de l’escena artística local i internacional.

Durada: 1 h. | Calendari: 6 de març del 2018, a les 19.30h. | Preu: gratuït. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: activitats@ftapies.com

Vídeos de les sessions anteriors

F #1

F #2