Programació 2017-2018

Conscients de la funció social i de la capacitat d’interrogar-se que comporta el fet artístic, es considera l’espai expositiu com a un bon lloc per a la reflexió, per al qüestionament d’allò que ens envolta, pel descobriment de noves perspectives; al capdavall, per l’aprenentatge.

Des de la seva creació l’any 2002, el Servei Educatiu de la Fundació ha tingut com a objectius fonamentals contribuir al desenvolupament de la creativitat, d’una actitud oberta i reflexiva davant l’art i d’una mirada compromesa i crítica cap a la realitat que ens envolta. Aquests objectius responen al model d’un museu que, més enllà de la funció estètica, transmissora o didàctica, s’articula com un marc col·laboratiu de construcció de coneixement. La funció educativa és inherent a la institució i la promou possibilitant espais de trobada, d’experiència i de confrontació amb el públic.

Pel que fa als continguts dels projectes, el Servei Educatiu desenvolupa accions seguint les tres línies de treball que responen als tres objectius fonamentals del museu:

-Difondre el pensament i l’obra d’Antoni Tàpies, amb la voluntat de ser un referent de recursos en relació a l’artista.

-Fomentar una actitud oberta i reflexiva davant l’art contemporani, a través de les exposicions temporals.

-Donar a conèixer el valor patrimonial i la història de l’edifici de Lluís Domènech i Montaner, actual seu de la Fundació i antiga editorial Montaner i Simon.

RESERVES: 932 075 862 / reserves@ftapies.com

Si teniu dubtes, consultes o suggeriments, escriviu si us plau a:

Rosa Eva Campo i Maria Sellarès (t) +34 934 870 315 / (f) +34 934 870 009 / correu electrònic

Col·labora: Àgora Serveis Culturals (www.agoraserveis.com)