Antoni Tàpies. Objectes

En curs

11 d’octubre del 2017 - 14 de gener del 2018

Susan Meiselas. Mediacions

Susan Meiselas reconsidera el seu estil fotogràfic per demostrar que cada conflicte exigeix un dispositiu diferent i apareix com una fotògrafa capaç de transitar per escales de temps i conflictea que van del que és personal a una dimensió geopolítica.

Fins el 14 de gener del 2018

Antoni Tàpies. Objectes

La producció objectual de Tàpies constitueix una part important de la seva obra de maduresa. Tal com passava amb les pintures matèriques, Tàpies pretenia vincular amb els objectes la seva obra al que és real, concret i material.

14 de novembre del 2017 - 14 de gener del 2018

Susan Meiselas a La Bonne, Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison

A partir de dues sèries fotogràfiques de Meiselas, Archives of Abuse (Arxius del maltractament, 1991-1992) i A Room of Their Own (Una habitació pròpia, 2015-2017), La Bonne, Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison i la Fundació Antoni Tàpies proposen un espai per a debatre la representació de la violència masclista.

4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture

El projecte europeu 4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture busca comprendre de quina manera la formació i l’educació en l’art i la cultura poden esdevenir recursos poderosos per afrontar els conflictes contemporanis. Es tracta d’imaginar i posar en pràctica formes creatives que permetin entendre i combatre fenòmens conflictius actuals, així com de contribuir i fonamentar la participació ciutadana de manera activa en els processos de resolució.

Publicació

Oriol Vilanova. "Diumenge"

Amb textos de Carles Guerra, Enrique Granell, Joana Masó, Leire Vergara, Noé Soulier, Mario García Torres, Moritz Küng (coord. Rosa Lleó) i fotografies de Roberto Ruiz. Disseny d’Àlex Guifreu.

En venda a la llibreria de la Fundació Antoni Tàpies o a la botiga online del museu. Es realitzen enviaments nacionals i internacionals.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Dimarts 12 de desembre, 16 h

La vida de les històries. El testimoni filmat

Seminari que investiga les relacions entre el subjecte que filma i el testimoni.

Dimecres 13 desembre del 2017, 19.30h

FLOW sèries

En aquesta darrera sessió de l’any, l’artista belga Johan Grimonprez conversarà amb l’escriptor nord-americà Justin Go.

Dijous 14 de desembre, 19 h

Presentació del llibre "Teatro de gitanos y de la vida", de Juli Vallmitjana

A càrrec de Joana Masó i Pedro G. Romero. Amb l’actuació de El Niño de Elche

Dissabte 2 de desembre, 11 h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Visita comentada a dos edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner.

Tots els dissabtes a les 17 h.

Aproximacions

Visita guiada a les exposicions Susan Meiselas. Mediacions i Antoni Tàpies. Objectes.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga