Oriol Vilanova. Diumenge

En curs

Exposició | 7 de febrer - 28 de maig de 2017

Oriol Vilanova. Diumenge

L’exposició "Diumenge" ha transformat la Fundació Antoni Tàpies en un museu de totes les èpoques i àmbits geogràfics que turistes d’altres temps han compartit a través d’un format tan modest com és la carta postal.

Exposició | 7 de febrer - 25 de setembre de 2017

Antoni Tàpies. Objectes

La producció objectual de Tàpies constitueix una part important de la seva obra de maduresa. Tal com passava amb les pintures matèriques, Tàpies pretenia vincular amb els objectes la seva obra al que és real, concret i material.

Publicació

Oriol Vilanova. "Diumenge"

Amb textos de Carles Guerra, Enrique Granell, Joana Masó, Leire Vergara, Noé Soulier, Mario García Torres, Moritz Küng (coord. Rosa Lleó) i fotografies de Roberto Ruiz. Disseny d’Àlex Guifreu.

En venda a la llibreria de la Fundació Antoni Tàpies o a la botiga online del museu. Es realitzen enviaments nacionals i internacionals.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Dilluns 29 de maig de 2017, a les 19.30 h.

Flow sèries

Conversa i àpat amb l’artista Walid Raad (Líban) i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies. Activitat gratuïta.

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens. Activitat gratuïta.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Tots els dissabtes, a les 17 h.

Aproximacions

Visites comentades a les exposicions "Antoni Tàpies. Objectes" i "Oriol Vilanova. Diumenge".

Del 18 al 28 de maig del 2017

The Way They Looked At Each Other, s.d.

Presentació del vídeo de Mario García Torres. Activitat en col·laboració amb Loop Barcelona 2017.

Del 24 al 28 de maig del 2017

Tàpiex

Exposició realitzada pels estudiants de tercer curs de ESDAP Barcelona Llotja adreçada a persones majors de 65 anys.

Divendres 26 de maig, a les 20.30 h.

Fos a negre

Lectura-performance a càrrec de l’artista Mario García Torres. Activitat en col·laboració amb Loop Barcelona 2017.

Dilluns 29 de maig, 19.30h.

Flow Series 12: Walid Raad (Líban)

Lectura-performance amb l’artista Walid Raad (Líban) i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies. Activitat gratuïta.

Dissabte 17 de juny, a les 11 h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Visita comentada a tres edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner. Imprescindible realitzar les inscripcions abans del 28 d’abril de 2017.

Fins al juny del 2017

I tu, què col·lecciones?

Activitat per a centres educatius. Visita dinamitzada a l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga