Antoni Tàpies. Objectes

En curs

11 d’octubre del 2017 - 14 de gener del 2018

Susan Meiselas. Mediacions

Susan Meiselas reconsidera el seu estil fotogràfic per demostrar que cada conflicte exigeix un dispositiu diferent i apareix com una fotògrafa capaç de transitar per escales de temps i conflictea que van del que és personal a una dimensió geopolítica.

Fins el 14 de gener del 2018

Antoni Tàpies. Objectes

La producció objectual de Tàpies constitueix una part important de la seva obra de maduresa. Tal com passava amb les pintures matèriques, Tàpies pretenia vincular amb els objectes la seva obra al que és real, concret i material.

Publicació

Oriol Vilanova. "Diumenge"

Amb textos de Carles Guerra, Enrique Granell, Joana Masó, Leire Vergara, Noé Soulier, Mario García Torres, Moritz Küng (coord. Rosa Lleó) i fotografies de Roberto Ruiz. Disseny d’Àlex Guifreu.

En venda a la llibreria de la Fundació Antoni Tàpies o a la botiga online del museu. Es realitzen enviaments nacionals i internacionals.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Flow sèries

Conversa i àpat amb l’artista Walid Raad (Líban) i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies. Activitat gratuïta.

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens. Activitat gratuïta.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Dijous 26 d’octubre, 18 h

Projectes Oberts: Susan Meiselas. Mediacions

Activitat adreçada a docents d’Educació Secundària, Estudis Superiors i Escoles d’Adults.

Divendres 27 d’octubre, 3 i 10 de novembre, 19 h

Cicle de cinema a càrrec de Guevara Namer

Cicle de cinema dissenyat per l’artista kurda Guevara Namer.

Tots els dissabtes a les 17 h.

Aproximacions

Visita guiada a les exposicions Susan Meiselas. Mediacions i Antoni Tàpies. Objectes.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga